Bárkit, bármikor, bárhova!

Gyakran ismételt kérdések (GY.I.K)

Mit jelent a gyűjtő-terítő rendszer a repülőtéri transzfer szolgáltatásnál?

A közel azonos időben, hasonló helyre utazó utasok összegyűjtését és együtt utazását. Ha pl. Ön Gönyűről szeretne Schwechatra utazni, és az adott időben vannak további utasok Győrből is, akkor a busz felveszi Önt, felveszi utasait a győri címről is, és úgy közlekedik Schwechatra.

Hogyan lehetek szerződéses partner?

Gyakran utazók számára kialakított lehetőség. Szerződéses partnereink a kapott kóddal közvetlen elérést kaphatnak rendszerünkhöz, így sokkal egyszerűbb számukra a rendelés. A fuvarokat időszakosan utólag is fizethetik átutalással, rövid határidővel. Ha szerződéses partner szeretne lenni, kérjük, jelentkezzen a +36 96-411-922 telefonszámon vagy az info@aerobus.hu címen.

Mely repülőterek elérésére van lehetőség az Aerobus-sal?

Győrből Bécs Schwechat repülőtere mellett Pozsony (Bratislava) Stefanik repülőterére illetve Budapest Ferihegyre is közlekedünk. Kívánságra teljesítünk egyedi megrendeléseket is. Kérjük, tájékozódjon a honlapunk árlistáján; a +3696-411-922 telefonszámon, vagy az info@aerobus.hu címen.

Mi történik, ha késik a gépem a visszautazás során?

Ha az Ön gépe kevesebb, mint 60 percet késik, gépkocsink megvárja Önt. Amennyiben ez a késés jelentősebb, a rendelést teljesítettnek tekintjük, de megkeressük azt a megoldást, amelynek segítségével a leggyorsabban célba juttathatjuk Önt a lehetőségek figyelembe vételével. Kérjük, adja meg mobilszámát, hogy SMS-ben kapcsolatba léphessünk Önnel. A késésből eredő várakozás költségeit Önnek kell fizetnie, az árakat árlistánk mellett találhatja meg.

Van-e lehetőség bankkártyás fizetésre?

Bankkártyás fizetésre egyelőre nincs lehetőség. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél előbb megteremtsük a lehetőséget. Addig is ajánljuk figyelmébe, hogy a szolgáltatás díját rendezheti átutalással is.

Milyen feltételekkel mondhatok le egy utat?

Lemondás esetén fizetendő:

  • Megrendelési határidőig (utazás előtti munkanap 12:00) ingyenes
  • Az utazás megkezdése előtt 8 órával lemondás esetén a viteldíj 50%-a
  • Az utazás megkezdése előtt 4 és 8 óra közötti lemondás esetén a viteldíj 75%-a
  • Az utazás megkezdése előtt 4 órán belüli lemondás estén a viteldíj 100%-a

Hogyan találnak meg a repülőtéren?

  1. Schwechat (Bécs):
    Találkozási pont: A 3-as terminál indulási szintjén az utolsó forgóajtó előtt. Az érkezési csarnokból a McDonalds-al szemben lévő mozgólépcsőn lehet felmenni az indulási szintre és a folyosón jobbra!!! Fordulva közelíthető meg az utolsó forgóajtó. Kollégánk Aerobus feliratú táblával várja Önt/Önöket!

    Igény esetén: A parkoló díj (extra 3.000 HUF) megrendelő általi megfizetése esetén AEROBUS táblával az érkezési csarnokba.

  2. Budapest:
    a.) A parkoló díj (extra 2.000 HUF) megrendelő általi megfizetése esetén AEROBUS táblával az érkezési csarnokban

    VAGY

    b.) A csomagokkal való kiérkezést követően kérjük felhívni a közeli parkolóban várakozó kollégánkat. Az egyeztetést követően az adott terminálnál megtörténik a beszállás, melyre jelenleg 5 perc áll ingyenesen a rendelkezésre.
    A sofőr kollégánk telefonszámát az utazást megelőző munkanapon sms-ben küldjük el Önnek!

  3. Pozsony:
    Kollégánk Aerobus feliratú táblával várja Önt/Önöket az érkezési terminálban.

Hol találom a vállalási feltételeket?

A vállalási feltételeket az következő helyen találhatja meg: vállalási feltételek.

Mit tegyek, ha megválaszolatlan kérdésem van?

Ha megválaszolatlan kérdése van, kérjük, írjon levelet az info@aerobus.hu címre (0-24 órás ellenőrzés), vagy hívjon minket munkanapokon 08:00 és 16:00 között az ismert telefonszámon: +36 96-411-922.

Aerobus - reptéri transzferek: Bécs (Schwechat), Budapest, Pozsony, Győr 2018