Gyakran ismételt kérdések (GY.I.K)

Mit jelent a gyűjtő-terítő rendszer a repülőtéri transzfer szolgáltatásnál?

A közel azonos időben, hasonló helyre utazó utasok összegyűjtését és együtt utazását. Ha pl. Ön Gyönyűről szeretne Schwechatra utazni, és az adott időben vannak további utasok Győrből is, akkor a busz felveszi Önt, felveszi utasait a győri címről is, és úgy közlekedik Schwechatra.

Hogyan lehetek szerződéses partner?

Gyakran utazók számára kialakított lehetőség. Szerződéses partnereink a kapott kóddal közvetlen elérést kaphatnak rendszerünkhöz, így sokkal egyszerűbb számukra a rendelés. A fuvarokat időszakosan utólag is fizethetik átutalással, rövid határidővel. Ha szerződéses partner szeretne lenni, kérjük, jelentkezzen a +36 96-411-922 telefonszámon vagy az info@aerobus.hu címen.

Mely repülőterek elérésére van lehetőség az Aerobus-sal?

Győrből Bécs Schwechat repülőtere mellett Pozsony (Bratislava) Stefanik repülőterére illetve Budapest Ferihegyre is közlekedünk. Kívánságra teljesítünk egyedi megrendeléseket is. Kérjük, tájékozódjon a honlapunk árlistáján; a +3696-411-922 telefonszámon, vagy az info@aerobus.hucímen.

Mi történik, ha késik a gépem a visszautazás során?

Ha az Ön gépe kevesebb, mint 60 percet késik, gépkocsink megvárja Önt. Amennyiben ez a késés jelentősebb, a rendelést teljesítettnek tekintjük, de megkeressük azt a megoldást, amelynek segítségével a leggyorsabban célba juttathatjuk Önt a lehetőségek figyelembe vételével. Kérjük, adja meg mobilszámát, hogy SMS-ben kapcsolatba léphessünk Önnel. A késésből eredő várakozás költségeit Önnek kell fizetnie, az árakat árlistánk mellett találhatja meg.

Van-e lehetőség bankkártyás fizetésre?

Bankkártyás fizetésre egyelőre nincs lehetőség. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél előbb megteremtsük a lehetőséget. Addig is ajánljuk figyelmébe, hogy a szolgáltatás díját rendezheti átutalással is.

Milyen feltételekkel mondhatok le egy utat?

Az előrendeléseket térítésmentesen le lehet mondani, amennyiben az út esedékessége előtt legalább 24 órával megtörténik a bejelentés. Ha a lemondás ezen túlmenően történik, de gépkocsimég nem indult el, akkor 40%, amennyiben már elindult 100% kerül levonásra. Amennyiben a címen önhibájából nem jelenik meg, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a teljes viteldíjat visszatartsuk.

Hogyan találnak meg a repülőtéren?

Gépkocsivezetőnk az érkezési hallban várja Önt, kezében egy, az Ön nevét tartalmazó táblával. Amennyiben elkerülnék egymást, kérjük, menjen a Találkozási Pontra, és ott fognak találkozni. Találkozási Pont általában minden repülőtér érkezési csarnokában egy van. Az építkezés ideje alatt Ferihegy 2 terminálon az indulási szinten, a gépkocsinál várjuk Önt.

Hol találom a vállalási feltétekeket?

A vállalási feltételeket az következő helyen találhatja meg: vállalási feltételek

Mit tegyek, ha megválaszolatlan kérdésem van?

Ha megválaszolatlan kérdése van, kérjük, hívjon minket munkanapokon 08:00 és 16:00 között az ismert telefonszámon: +36 96-411-922, vagy írjon levelet az info@aerobus.hu címre.